OCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> whateveruwish -

we are your friends.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dear Diary  |  Daterat - 2012-06-18 » 18:15:08
Hej.Den senaste veckan har jag och mina kompisar tagit studenten,varit på hultsfredsfestivalen och tänkt så att det knakar.Idag när jag vaknade var jag ledsen.Jag vet ingenting längre.Mina vänner börjar redan försvinna och jag ska aldrig,aldrig mer gå i skolan i denna staden.Det är den sjukaste och ledsammaste känslan jag någonsin känt.
Häromdagen träffade jag mitt ex som krossade mitt hjärta sönder och samman för ungefär två år sedan nu.Vi pratade,han förklarade saker och ting och även om jag kommit över honom för länge sedan,kändes det som ett avslut.Och att få höra honom säga själv att han var ett as var sååå befriande.
Jag insåg att jag är en så himla annorlunda och starkare människa nu,medans han är samma,något som känns ganska tragiskt.
Nåväl.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?