OCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> whateveruwish -

Stockholm skyline vid mina fötter.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dear Diary  |  Daterat - 2012-04-25 » 21:17:35
Idag vaknade jag vid halv tio,sedan tog jag och Klara mini coopern till Lovis,där vi åt brunch med Niklas.Det var nog det mysigaste på länge.Sedan cruisade vi lite innan det blev en tur till gymmet.
Nu har jag duschat,målat naglarna mintgröna,klippt av byxbenen på ett par jeans så att jag kan ha dem som shorts, och,framförallt, lyssnat på Markus Krunegårds nya skiva.Herreherreherreguud,så bra att det gör ont och känns som att hjärtat ska hoppa ut ur bröstet och dansa i takt till musiken.Hemsk liknelse,men det är så det känns,lovar och svär.De vemodiga texterna som blandas med glada melodier är så himla bra tycker jag.
Nu ska jag lyssna lite till,äta en banan och sedan gå och lägga mig och skriva i min "riktiga" dagbok.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?