OCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> whateveruwish -

Sans la vie.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dear Diary  |  Daterat - 2012-04-16 » 21:07:05
Hej.
Det börjar kännas som att våren är här,solen skiner längre och i skolan är det mycket,men inte så att man vill lägga sig ner och bli en liten boll.
Häromdagen var jag ute,och träffade då en lång,spinkig pojke som skriver dikter och som fick mig att skratta.Vi gick en lång promenad mitt i natten och bara pratade,något som kändes hur fint som helst.Det kommer nog inte bli mer än så här,kanske kommer vi aldrig ses igen,men han fick mig att komma ihåg att det finns en del bra killar där ute,alla är inte sådana som kommer få mig att vara ledsen,sårad och bitter.
Jag är ju en såndär hopplös romantiker,vare sig jag vill medge det eller ej,jag blir ganska lätt småförälskad,något som kan vara både bra och dåligt,för mig har det dock mest varit dåligt,då jag blivit sårad om och om igen.
Usch,det här blev inte ett så hoppfullt inlägg som jag ville,men jag känner mig faktiskt glad,stark.Jag är tillbaka liksom.Puss.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?