OCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> whateveruwish -

Love goes to Paris in the sping.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dear Diary  |  Daterat - 2012-04-22 » 17:13:22
Ja det låten förklarar varför jag inte har någon.Helgen har varit ömsom superfin ömsom full av pinsamma stunder.Jag såg den finaste mannen jag sett på länge i fredags,men efter lite smsande igår,kan man nog säga att jag har lika stor chans på honom som på Johnny Depp ungefär.
Nåväl,jag är inte den som surar.Jag har ju min poet som jag pratat med ganska mycket.En djup pojke det.Vi pratar om allt ifrån våra vardagsliv,till böcker och stjärnfall.
Ja,ni märker ju själva.
Tänkte tipsa om mina favoritsidor.
Idag målade jag solar på mina naglar.Tänkte att det skulle pigga upp,och det funkade faktiskt.Snart kommer min storasyster och systerson.Puss och hej!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?