OCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> whateveruwish -

I've got you under my skin.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dear Diary  |  Daterat - 2012-04-24 » 20:28:17

1. Bo på en båt resten av ditt liv eller aldrig mer se havet?
- Bo på en båt! En husbå verkar vara det optimala boendet.Jag skulle aldrig klara mig utan havsutsikt som den Karlskronabo jag är.

2. Aldrig mer äta middag tillsammans med någon eller aldrig mer få åka utomlands?

- Aldrig mer åka utomlands, speciellt om man inte får äta middag med varandra när man är där.

3. Bästa stad i Sverige och varför?
- Jag har en liten grej för Stockholm,det är som en liten stad i en stor,något som jag gillar.

4. Vad skulle du döpa ditt nya husdjur till? Vi säger att det är en hamster.

- Stig.Stig känns som en hamster.

 

5. Ditt godaste recept?
- Mjä,jag kör lite hipp som happ,men 7 sorters kakor är ju en genial bok.I'm off to Amsterdam!

6. Det brinner. Du får bara rädda en enda sak. EN, inget fusk. Vad? Ps. det får inte vara något levande.
- Alltså,mobilen är ju en himla bra grej.

 

7. Senaste lögn?
- Kanske drog en vitlögn för min bildlärare.Fast bara kanske.

 

8. Vinter resten av ditt liv eller aldrig mer få prata engelska?
- ABSOLUT INTE VINTER!

 

9. Sak du önskar att någon ska uppfinna?
- Något som stoppar den globala uppvärminingen meddetsamma kanske.

10. Den finaste filmscenen som finns?
- När  Tom och Summer är på IKEA i "500 days of Summer".

11. Favoritdjur?
- Kaniner!.

12. Vem var den coolaste personen i världen när du var liten?

-Min storasyster!

13. Aldrig mer skriva på en dator, eller aldrig mer skriva för hand.

-Jag måste välja dator,tfrots att det finns inget finare än att kolla på vänners handstilar och direkt veta vem som skrivit vad.
14. Vilket ord har du först på senare år förstått att du totalt missuppfattat, stavning eller  innebörd.

-Tom Jones låt "Sexbomb" förblev ju väldigt länge en låt om sex bomber,alltså sex olika bomber.Lite knepig låt tyckte Isabell 6 år.

15. Vilken subkultur skulle du vara en del av om du fick?

- Jag gillar ju rockers,så ja,rock.
16. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?

-Våran innegård.
17. Knäppaste stället du somnat på?

-I skolan? Inte jättekonstigt.
18. Vem är den hetaste människan på hela jorden? (Förutom partner då.)

-Världen kryllar ju av snyggingar så kan omöjligt välja.
19. Om du bara fick äta en färg på mat för resten av ditt liv, röd, grön, beige, gul eller blålila, vilken skulle du välja då och varför?

-Röd! Jordgubbar,rödvin,paprika,jordgubbsglass och tomatsoppa låter som något för mig.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?